Klacht Ryanair: ik heb 2 tickets betalen, maar ik heb geen email boeking gekregen.

Klachtnummer
# 333526
Gebruiker
Carreno galvez
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Op 16-11-2018 heb ik 2 tickets greboeken via Ryanair en de geld is wel mijn bank rekening afgemeekt, maar ik heb geen boekinh bevestinging gekregen.

Gewenste oplossing

Ik wil graag mijn boeking gegevens via email kregen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Ryanair hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Ryanair?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen