Klacht Ryanair: In bloedheet toestel niets aangeboden gekregen, iedereen anderhalf uur in onwetendheid

Klachtnummer
# 562254
Gebruiker
Myr
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Afgelopen vrijdag 22-10 anderhalf uur lang vast gezeten in het toestel na landing op Eindhoven Airport. Bemanning al die tijd niet gezien. Piloot riep elke 20 minuten een ander excuus om. Het werd bloedheet in het toestel en de sfeer binnen werd er niet beter op. Geen drankje aangeboden gekregen o.i.d. Alle andere toestellen die landden waren in no-time leeg, alleen wij kwamen niet uit het toestel. Zeer vervelende situatie. Aangezien we 18.45 uur landen hadden we het idee dan iets te gaan eten (etenstijd) uiteindelijk werd dit pas 21.30uur omdat de mac op Eindoven airport om 20.00 uur dicht ging....

De oplossing

Iets van compensatie geven is wel op z'n plaats

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Ryanair hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Ryanair?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen