Wij vinden dat Ryanair hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht Ryanair: Inchecken met gezin kost meer geld vanwege slechte indeling stoelen
Details
De klacht
Wij vliegen met ons gezin met Ryanair, maar willen niet al vroeg inchecken omdat we geen extra geld willen uitgeven aan stoelreservering. Als we dan 2 dagen voor vertrek inchecken en te zien is dat er nog ruim voldoende zitplaatsen dich bij elkaar te vinden zijn worden wij toch over het hele vliegtuig verspreid ingedeeld, waardoor ik nu alsnog €26 extra heb betaald. Je kunt dan toch op zijn minst verwachten dat ze een ouder en kind bij elkaar kunnen laten zitten.De oplossing
Ons €26 terug geven.Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.