Klacht Ryanair: Inchecken met gezin kost meer geld vanwege slechte indeling stoelen

Klachtnummer
# 351507
Gebruiker
S. Abeln
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Wij vliegen met ons gezin met Ryanair, maar willen niet al vroeg inchecken omdat we geen extra geld willen uitgeven aan stoelreservering. Als we dan 2 dagen voor vertrek inchecken en te zien is dat er nog ruim voldoende zitplaatsen dich bij elkaar te vinden zijn worden wij toch over het hele vliegtuig verspreid ingedeeld, waardoor ik nu alsnog €26 extra heb betaald. Je kunt dan toch op zijn minst verwachten dat ze een ouder en kind bij elkaar kunnen laten zitten.

De oplossing

Ons €26 terug geven.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Ryanair hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Ryanair?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen