Klacht Ryanair: inchecken op het vliegveld voor de terugvlucht kost 45 euro per persoon

M. Lamers

Bij Ryanair moet je voor de terugvlucht minimaal 2 uur vooraf online inchecken + de tickets printen. Als je hiervoor geen mogelijkheid hebt, heb je pech, kost je dat 45 euro per persoon. Bij het inchecken thuis heb ik hier geen melding van gekregen. Dus ik was hier niet van op de hoogte. Op het vakantieadres hadden we geen mogelijkheid om online in te checken en al helemaal niet om de tickets te printen. Gevolg een boete van 45 p.p. Vooraf inchecken op het vliegveld in Porto ging ook niet, maar het inchecken was ook maar mogelijk tot 2 uur vóór vertrek. Ze geven waarschijnlijk geen melding hiervan omdat ze zo op slinkse wijze 45 euro p.p. kunnen vangen. Het heeft ons 4 x 45 euro is 180 euro totaal gekost.

Terugbetaling van de 4 x 45 euro die we hebben moeten betalen op het vliegveld

Wij vinden dat Ryanair hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Ryanair?