Klacht Ryanair: Niet zeker of geboekte vlucht doorgaat en toch geen mogelijkheid te annuleren en geld terug

Willy

Betreft boeking Ryanair FR1822 van Eindhoven naar Valencia d.d. 28 sept , voor 7 personen :
Vanwege de aangekondigde staking op 28 sept is er onduidelijkheid over het wel of niet doorgaan van vluchten op die dag. We krijgen via een mailbericht wel de mogelijkheid om de vlucht om te boeken naar een andere datum, maar dat is voor ons niet mogelijk. We krijgen niet de mogelijkheid de reservering te annuleren en het geld terug te krijgen. Afwachten of de vlucht door gaat of niet is ook geen optie.
We hebben daarom een nieuwe boeking gedaan voor 28 sept naar Valencia via transavia en zullen vertrekken met transavia

Als nu de vlucht van Ryanair toch door zal gaan , wat onzeker is op dit moment, ben ik het betaalde bedrag kwijt + de extra kosten voor de tweede boeking

Op zijn minst mogelijkheid tot annulatie van de gereserveerde vlucht en teruggave van het betaalde bedrag; Vergoeden van de extra kosten van het omboeken naar een andere vlucht transavia. Dit ongeacht of de aangekondigde vlucht door gaat of niet !

Wij vinden dat Ryanair hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Ryanair?