Klacht Ryanair: Ongewenste e-mail stoppen.

Klachtnummer
# 347468
Gebruiker
Piet B
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik word bestookt met e-mails over producten van ...@ryanair.com. Ik kan mij niet herinneren dat ik een abonnement heb genomen op deze nieuwsbrief verder ben ik niet geïnteresseerd in de aangeboden producten. Ik wil mij afmelden voor deze e-mail maar een link of een afmeldknop is nergens te vinden. Vraag: hoe kan ik de ongewenste e-mails van ...@ryanair stoppen.

De oplossing

Een mogelijkheid bieden om mij af te melden, of stoppen van deze ongewenste e-mail.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Ryanair hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Ryanair?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen