Klacht Ryanair: Ongewenste mails van Ryanair

Klachtnummer
# 306793
Gebruiker
C.M. Bezemer
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik ontvang bijna dagelijks e-mails van Ryanair. Kan me in de mail en op de Website en in de app hier niet voor afmelden. Heb gemaild met hun marketing mailadres, maar ik krijg melding dat die mail niet bezorgd kan worden. Zwaar irritant en volgends mij inmiddels strafbaar door de avg. Kunnen jullie hier iets mee doen?

De oplossing

Dat ik uit de mailinglist van Ryanair wordt gehaald.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Ryanair hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Ryanair?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen