Klacht Ryanair: opgelicht.

sad Niet opgelost
Sluis16deur

Een poosje terug had ik vliegmaatschappij Ryanair een mailtje (Zie kopie hieronder en 2 foto s). gestuurd, maar zij reageren maar niet. Dus probeer ik het maar via mijn rechtsbijstandverzekering.....ik voel me opgelicht.Voor rechtsbijstand was het bedrag te laag, Dus vandaag maar via jullie. Ik kan twee dingen denken, zij maakten een foutje of zij deden het met opzet.

Beste Ryanair. 7-4-2019 Rheden, NL
Ik wil een klacht indienen.
Eind januari/ begin Februari heb ik jullie een mailtje gestuurd om twee tickets te verzilveren.
In het mailtje die ik naar jullie stuurde stond een heenreis en een terugreis in. Jullie hebben toen alleen de heen reis verzilvert?
Zie foto kopie.
Op vliegeveld Alicante moest ik 55 euro extra betalen voor het niet verzilveren van een ticket. (terugreis)
Ik was daar niet de enige persoon met dit probleem.

Ik wens dat u 55 euro terug stort op mijn rekening , NL78RABO 0151381119 onder vermelding Ryanair-foutje.

Robert Van Engelen

Op dat bericht kreeg ik niet eens antwoord. Groeten Robert Van Engelen

Dat ik mijn 55 euro incl. rente terug krijg.

Wij vinden dat Ryanair hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Sluis16deur
Die vraag aan mij vind ik wel wat vroeg..... Ik weet niet wat klachtencompas.nl voor mij gaat of kan doen. Ik kan ook niet reageren op jullie telefoon nummer, ik heb een gehoorbeperking. Een emailadres van jullie zou handig zijn.

Ook een klacht indienen over Ryanair?