Klacht Ryanair: Refund aangeboden (17/5/2020) die niet komt.

Klachtnummer
# 465688
Gebruiker
Philbee99
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Refund voor geannuleerde vlucht. Hiervoor is ons van Ryanair 17/5/2020 een mail gestuurd met de keuze voor een voucher of refund. Wij kozen voor refund, echter sinds die tijd geen teken van leven meer. Ook geen contact mee te krijgen. We zijn nu ruim 2 maanden verder en eisen ons geld terug. Wat te doen?
Vriendelijke groet
Philippe Bastiaans

De oplossing

Meteen een refund. Voucher is niet bespreekbaar

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Ryanair hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Ryanair?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen