Klacht Ryanair: Retour bedrag van onterechte betaling aan Ryanair

Klachtnummer
# 282175
Gebruiker
Maurice30
Datum
0 reacties

Details

De klacht


Ik heb op 21-11-2017 21.50u € 275,95 betaald, voor een vlucht op 18 juli 2018 van Faro naar Weeze (kenmerk .....E4QPVR 491596039)
Ryanair geeft aan dat betaling "declined" is, echter ik heb via iDEAL betaald en alles is afgeschreven. Ook bij navraag bij mijn bank is bevestigd dat ik betaald heb.
Betalingkenmerk: 21-11-2017 21:50 0030002464705073
Ik wil mijn geld graag terug.

De oplossing

Ik wil mijn geld terug

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Ryanair hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Ryanair?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen