Klacht Ryanair: Ryanair heeft geen annuleringsregeling, en hun optie om een vlucht te wijzigen is niet wat het lijkt

Spirali55

Niet mogelijk om een vlucht te annuleren. Wijzigen van vlucht kan alleen door een duurdere vlucht te boeken (en dus extra bij te betalen). Klantenservice weigert te helpen, ik werd verteld dat er geen annuleringsregeling is bij Ryanair. De URL naar de voorwaarden pagina laadde niet, en de klantenservice erkende dat feit niet.

Ik zou mijn reis gewoon willen kunnen annuleren, op zijn minst binnen 48 uur na aankoop (bijvoorbeeld). Ik vind het totale nonsense dat ik mijn geld niet terug kan krijgen. De optie om een vlucht te wijzigen is misleidend. Het lijkt erop dat je zomaar je vlucht kan aanpassen, maar het blijkt bij gebruikt pas dat dat alleen gaat als je een extra bijbetaald, ook wanneer er wel degelijk goedkopere vluchten beschikbaar zijn. Dit komt over alsof het enkel de bedoeling is van Ryanair om je geld in ontvangst te nemen, en niks terug te hoeven storten.
Ik wil mijn geld terug, en ik wil eerlijk behandeld worden.

Wij vinden dat Ryanair hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Ryanair?