Klacht Ryanair: Ryanair is oplichter maatschappij

G.D. Jansen

We zijn afgelopen zomer naar Mallorca geweest en hebben slechte ervaring met Ryanair omdat we door omstandigheden ( douane 1,5 uur ) 5 minuten te laat waren bij inchecken aankwamen en bij de incheckbalie doodleuk vertelde dat het vliegtuig al was vertrokken...hoe in is het mogelijk dat men 150 personen binnen 5 minuten kunnen inchecken...kortom mijn bevindingen was dat het vliegtuig helemaal nog niet weg was maar dat ze al volgeboekt waren en dat we niet gewenst waren..we moesten ons maar melden bij lost en found en ja dat in Spaans...ook nog niet in Engels gesproken..we moesten de volgende vlucht maar nemen en 100 euro pp bijbetalen..oke dat kan ik dan nog hendelen maar dat ik er 2 uur over moet doen om onze koffers terug te krijgen vindt ik triest via hun kansloze balie en is in en in triest...echter konden ze ook mededelen dat de volgende vlucht ook vol zat..dus zoek het maar uit wat je doet...slapen op vlieghaven..zeg het maar...geen advies of iets dergelijks,kortom onze dochter in Nederland heeft gelukkig nog een terugvlucht kunnen boeken met Nederlandse maatschappij Martinair die ons vriendelijk opvingen en uiteindelijk in Nederland veilig bracht..Zoals ik in review lees schijnt dat Ryanair dit geregeld te doen en wil iedereen dat ook waarschuwen dat men niet met die bagger maatschappij mee gaat en kiest voor een degelijk Nederlands maatschappij ! Ps de reden dat we met die kansloze Ryanair mee gingen was omdat ze vanuit munster vlogen en aangezien we vlakbij de Duitse grens wonen vonden we dit makkelijk en niet voor goedkoop reizen, want dat waren ze niet in hoogseizoen )

Helemaal niks...ben wel klaar met dat bedrijf..graag iedereen in nederland en Duitsland delen zodat dit bedrijf geen voet meer aan de grond krijgt..kun je vergelijken met vroeger als Onurair

Wij vinden dat Ryanair hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Ryanair?