Klacht Ryanair: Ryanair jaagt klanten op hoge kosten door afstraffen van kleine onvolkomenheden.

Klachtnummer
# 394702
Gebruiker
Klachtryanair#3009
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Geweigerd aan de gate omdat we onze roepnaam hadden ingevuld ipv de 1e voornaam op ons paspoort. Vliegtuig gemist en moesten ook nog eens 160 Euro betalen voor het wijzigen v/h incheckformulier voor de terugreis.(2 minuten werk)

De oplossing

We hebben 370 Euro extra kosten gemaakt buiten de immateriele schade die we geleden hebben.(nacht op het vliegveld door moeten brengen en 24 uur te laat op onze bestemming aangekomen. We willen tenminste een schade vergoeding van 370 Euro

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Ryanair hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over ?