Klacht Ryanair: Ryanair wilt op geen enkele manier medewerking verlenen of meedenken met hun passagiers.

Klachtnummer
# 479827
Gebruiker
James27
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Doordat het reisadvies naar mijn bestemming negatief is en ik hierdoor bij terugkomst 10 dagen in quarantaine moet, wil ik mijn vlucht in dezelfde periode kosteloos omboeken naar een andere bestemming. Echter wilt Ryanair op geen enkele manier medewerking verlenen of meedenken met hun passagiers.

De oplossing

Gratis wijzigen van mijn vlucht naar een andere bestemming, rond dezelfde periode.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Ryanair hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Ryanair?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen