Klacht Ryanair: Schriftelijk toegezegde kostenvergoeding, ondanks twee herinneringen, niet betaald.

Klachtnummer
# 297927
Gebruiker
L.M. Steennis
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ryanair zegt op 20-12-2017 schriftelijk een kostenvergoeding toe wegens plotselinge annulering (een half uur voor vertrek!). De vergoeding zou binnen 10 werkdagen worden uitbetaald. Toen betaling uitbleef per mail gerappelleerd op 01-02-18 en 21-02-18. Mails kwamen niet terug. Geen enkele reactie en nog steeds geen betaling ontvangen.
Alhoewel vliegen met Ryanair doorgaans wel te doen is, bijzonder teleurgesteld! Arrogantie of onbeschoft behandelen van klanten?

De oplossing

Toegezegde bedrag terugbetalen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Ryanair hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Ryanair?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen