Klacht Ryanair: Slechte boarding met zeer onvriendelijke stewardess

Klachtnummer
# 399182
Gebruiker
Jansen23
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Bij het boarden op De luchthaven van Dublin wordt 5 min voor tijd de gate gewisseld. Er wordt niets aangegeven :voor eerst het boarden van de priority passagiers (zijn er vele ivm koffertje mee als handbagage) dan komt er geen melding voor overige passagiers. En ook geen melding dat de gate sluit. Met als gevolg er een een rij aan passagiers komt te staan omdat zij zien dat de priority rij is opgelost. De stewardess geeft heel boos aan dat de gate is gesloten
Een mevrouw met kinderen moest ervan huilen. Uiteindelijk mochten we door en ja hoor beneden aangekomen stond er een hele rij om het vliegtuig in te gaan.

De oplossing

Tip roep om dat de gate over ..min gaat sluiten voorkom je veel stress

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Ryanair hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Ryanair?