Klacht Ryanair: Teruggeboekt geld Ryanair niet ontvangen

Klachtnummer
# 479932
Gebruiker
Paul
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Vlucht door corona geannuleerd op 2 mei. Refund aangevraagd. Zou 30 augustus via Ideal zijn terug geboekt. Geen geld. Verwijzen mij nu naar de mijn bank. Ryanair wil geen betalingsbewijs sturen. Tot 3x toe beëindigen ze de chat.

De oplossing

Geld alsnog terug storten.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Ryanair hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Ryanair?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen