Klacht Ryanair: Verkeerde boeking door website geaccepteerd

Klachtnummer
# 563548
Gebruiker
RyanAirboeking@Ivan
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb een vlucht geboekt voor mijn 13 jarige stiefzoon. Hij zou alleen vliegen vanuit Zagreb naar Dusseldorf. Boeken van heen- en terugvlucht (18.12.21 heen en 08.01.2022 terug) was geen probleem. Toen ik hem echter wilde inchecken bleek dat hij niet alleen kan vliegen vanwege zijn leeftijd en dat we het geld ook niet kunnen terug krijgen. Het zou niet mogelijk moeten zijn een vlucht te boeken voor een minderjarige als de vliegmaatschappij dat niet toestaat. Niet achteraf maar bij boeken moet dat geblokkeerd worden.

De oplossing

ik wil dat het bedrijf de kosten ad € 142,96 van het ticket terugbetaald.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Ryanair hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Ryanair?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen