Klacht Ryanair: Vlucht gecanceld

heiknuiter

Geachte, op 11 Juli 2018 kreeg een afschrift van mijn bank waarop stond dat ik geld teruggestort kreeg. Altijd leuk maar wist niet precies waar het over ging. Na wat zoekwerk bleek het geld van World TICKET CENTER te zijn. Hier had ik een reis geboekt naar Gozo ( Malta) van 24 Sep tm 1 Okt. Na bellen en 41 min wachten kreeg ik te horen dat de vlucht gecanceld was vanwege commerciele redenen. Met Ryanair kreeg/krijg ik helemaal geen contact. Heb helemaal geen bericht of telefoontje gehad dat de reis niet doorging. Als ik zelf niet op onderzoek was uitgegaan had ik 24 Sept voor niets op het vliegveld gestaan!!. Omdat ik toch graag op reis zou willen heb ik zelf maar een nieuwe reis geboekt, uiteraard bij een andere maatschappij. Financieel ben ik er wel slechter van geworden doordat ik al een aantal zaken geregeld had op mijn bestemming. Is het mogelijk dat ik schadevergoeding kan krijgen van WTC/Ryanair?.
Paul Janssen.

Een evt vergoeding van de gemaakte kosten.

Wij vinden dat Ryanair hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Ryanair?