Klacht Ryanair: Vlucht gemist volgens ryanair

Marga

Afgelopen zondag 21/8/16 hadden wij de vlucht naar charleroi vanuit faro. We hadden online ingecheckt, alleen de koffers moesten nog. We waren om 08.00 op het vliegveld,om 08.15 zou de gate sluiten. In de rij bleek dat de bagage band kapot was, niemand die iets zei. Er werd gevraagd aan mensen of ze naar porta of dublin moesten, niemand die vroeg naar charleroi. Omroepen hebben we ook niet gehoord terwijl we met 3 volwassenen daar stonden. Bij aankomst aan de balie werd medegedeeld dat we onze vlucht gemist hadden. Sta je dan met je kind. Bij het loket van Ryanair werde gezegd dat we woensdag 24/8/16 terug konden. Dit geheel buiten onze schuld om, moesten we 400 Euro betalen om de vlucht om te boeken. Uiteindelijk zijn we gescheiden van elkaar, kunnen terug vliegen, mijn dochter en ik naar dusseldorf, onze auto stond in charleroi en mijn man en zoon zijn een dag later, dus weer een hotel moeten nemen, geland op Eindhoven airport. Al met al een vervelende situatie.

Het geld wat wij hebben uitgegeven om een nieuwe vlucht te krijgen. Dit was 400 Euro.
Het is buiten onze schuld dat dit zo gelopen is.

Wij vinden dat Ryanair hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!