Klacht Ryanair: Voetbalarrangement valt in de soep door weigering heenvlucht!

Voetbalmakkers

Voor afgelopen weekend met mijn zoontje een voetbalarrangement naar Londen gekregen maar door een fout van het reisbureau zouden we de wedstrijd niet helemaal kunnen halen.
Voor zekerheid een vroege heenvlucht met Ryanair moeten boeken om op tijd te zijn. We hadden er ontzettend veel zin in, de wedstrijd Tottenham Hotspur tegen Arsenal; een topper. Echter bij de gate mochten we niet mee omdat ik mijn roepnaam had ingevuld en dit is niet mijn eerste doopnaam zoals op mijn paspoort. Stom natuurlijk maar er werd mij geen oplossing geboden omdat hier geen tijd meer voor was. Als bewijs van mijn fout de ticket van de eigenlijke heen- en terugvlucht laten zien en daar stond wel mijn eerste naam zoals in het paspoort op. Ondanks dit bewijs kregen we geen toegang tot het vliegtuig. Ik vind dit een zeer teleurstellende houding en vooral voor mijn zoontje ontzettend sneu dat hem een fantastische ervaring is ontnomen. Proficiat Ryanair met jullie welwillende service! We hebben nog geprobeerd om onze eigenlijke vlucht te kunnen halen maar van Eindhoven naar Amsterdam ging dat ook niet meer lukken. We zijn dus thuis moeten blijven en al het geld is dus in het water belandt. We balen nog steeds van dit weekend wat een hartstikke leuke vader-zoon beleving had moeten worden.

Compensatie in de kosten van de heenvlucht (195 euro) en de kosten van het voetbalarrangement (700 euro) omdat we hier nooit gebruik van hebben kunnen maken.

Zoek hen op Twitter of Facebook om je klacht met hen te delen.

Voetbalmakkers
Uiteindelijke oplossing Na 3 maanden nog geen enkele reactie van Ryan Air ontvangen!