Klacht Ryanair: Wij willen ons onterechte betaling van 435 euro terug

Klachtnummer
# 454080
Gebruiker
Johnny.
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Tot op heden,,, en dat is al meer dan 7 maanden geleden, hebben wij nog steeds ons geld,,, en dat is 435 euro niet terug betaald gekregen.
Het betreft de boeking bij Ryanair met vluchtnummer X34GFC.
Dit geld moesten wij extra betalen,,. omdat wij niet online hadden ingecheckt en dat moesten wij meteen op de luchthaven betalen,, anders mochten wij niet mee vliegen.
Wij hebben alles geprobeerd van te voren,, maar konden niet online inchecken,, we hebben ook via de live chat geprobeerd en wij hebben zelfs nog geprobeerd om te bellen.
Wij zijn ondanks alles wat wij geprobeerd hebben bij Ryanair nog steeds bij af.
Ryanair laat helemaal niks van zich horen.

De oplossing

Het onterechte extra geld wat wij betaald hebben terug krijgen.
en wij zouden 23 augustus met Ryanair naar Tenerife vliegen,, maar dat doen wij dus niet.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Ryanair hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Ryanair?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen