Klacht Rybka: Geen levering

Klachtnummer
# 188879
Gebruiker
MD
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Kindercentrum Marijtje Doets heeft een driewieler en een step besteld bij Rybka om toe te voegen aan het speelaanbod.
Hier is een vooruitbetaling aan vooraf gegaan en heeft Rybka matfactory netjes een aankoopbevestiging verstuurd.
Datum betreft 16-08-2016
Op 07-09-2016 om 13:15 uur hebben wij telefonisch contact gehad en zouden wij terug gebeld worden voor meer info, dat is niet gebeurd.
Op 12-09-16 hebben wij weer telefonisch contact opgenomen met Rybka en is ons beloofd de volgende dag terug te bellen, dit is tot op heden niet gebeurd.
Ook hebben wij per email geprobeerd contact te krijgen, geen reactie.
Graag een antwoord op de vraag waarom de bestelling van 16-08 die wel afbetaald is, nog niet geleverd is.

De oplossing

Als allereerst zou ik heel graag contact willen krijgen met Rybka.
Ik wil graag dat de bestelling geleverd wordt op korte termijn.
Indien dat niet mogelijk is, graag het bedrag teruggestort krijgen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Rybka hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Rybka?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen