Opgelost door S&H Uitgeverij: Het lukt niet om die incasso maandelijks van 2 x 19,97 stop te zetten.

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 598201
Gebruiker
G.F.J. Deurman
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Mijn zoon heeft september vorig jaar een e-book besteld bij edwin edinga van S&H uitgeverij via i-deal internet.
Sindsdien wordt er maandelijks op 2 verschillende dagen 19,97 euro afgeschreven, voor niets. Dit gebeurt al vanaf oktober vorig jaar. Nu vertelde mijn zoon dat hij al eerder via een e- mail te kennen gegeven heeft dat hij dat stop wilde zetten en dat dat niet gebeurd is.
Geen idee waarom er inmiddels bijna 320 euro is afgeschreven.
Dit voelt niet goed. Hij heeft er niets voor gekregen.

Gewenste oplossing

Stopzetten automatische incasso en teruggave van deze onterechte dubbele incasso's.
Geboden oplossing
Het bedrijf s&h uitgeverij heeft het abonnement opgezegd en de betaalde termijnen onder coulance terugbetaald. Hetgeen heel erg fijn is, omdat mijn zoon alleen het boek had besteld en niet het abonnement erbij. Hij had er ook niks mee gedaan. Super blij met deze oplossing. Heel erg bedankt. Vriendelijke groeten G. Deurman
Status
opgelost
Beoordeling
happy

1 reactie

  1. Auteur
    S&H Uitgeverij
    Datum
    Privé
    Privé bericht
    Dit is onze laatste reactie
    Deze reactie is verborgen

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over S&H Uitgeverij?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen