Opgelost door S&H Uitgeverij: Misleidende verkoop producten happy healthy

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 476884
Gebruiker
C.M. Baglio
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb een boek besteld via de website tw van 19,97 euro.
Nu staat er een maand later een geplande incasso genoteerd in mijn bank app. Ik heb nergens aangevinkt dat ik een abonnement wil afsluiten en nu zie ik dat op de factuur dat staat genoteerd. Inmiddels lidmaatschap opgezegd maar ik wil de incasso van september retour.
Ik ben ook op Internet naar reviews gaan zoeken en dan komt de oneerlijke ondernemer Oscar boven water.

De oplossing

Ik wil de incasso van september 2020 van 19,97 stopzetten en retour indien deze toch afgeschreven wordt.

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
C.M. Baglio
Datum
Uiteindelijke oplossing
Mijn geld is teruggestort. Ik blijf er wel bij dat er aan de website eea aangepast moet worden om meer gedupeerden te voorkomen.
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over S&H Uitgeverij?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen