Opgelost door S&H Uitgeverij: Zie boven

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 441402
Gebruiker
kissje
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Onterecht wordt er 2x per maand €19,97 van mijn rekening afgeschreven
Hier worden geen goederen voor geleverd en ook geen diensten
Een machtiging hebben wij jullie ook nooit gegeven.
Wij hebben al verschillende bedragen retour geboekt de rest € 279,58 s.v.p ook retour boeken op onze rekening.

De oplossing

Z.s.m. het onterechte gecasseerde bedrag retour storten.

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
kissje
Datum
Uiteindelijke oplossing
S&H uitgeverij heeft het bedrag dat ze ten onrechte van onze rekening afschreven retour gestort nadat jullie de klacht bij S&H ingediend hebben. Heel erg bedankt dat jullie het hebben opgelost . Met veel dank en vriendelijke groet, Sacha Westerouen van Meeteren
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over S&H Uitgeverij?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen