Klacht S. Oliver: probleem met teruggave van geld na retourzending

Klachtnummer
# 41212
Gebruiker
Elsa1965
Datum
0 reacties

Details

De klacht

ik heb op 9 oktober 2 van de 3 bestelde artikelen retour gezonden en tot op heden het retourbedrag niet teruggestort gekregen. Ik heb het verzendbewijs moeten sturen en nog steeds is het niet afgehandeld. De klantenservice heeft nu al 2 x via de mail laten weten dat ze het retourbewijs naar de ' betreffende ' afdeling sturen maar er gebeurt gewoon niets. Het betreft klantnummer 27001192827. factuurnummer is RE0738482.
Ik hoop dat jullie iets voor mij kunnen helpen.

De oplossing

Ik wil het retoubedrag nu echt zo snel mogelijk op mijn bankrekeningnummer teruggestort hebben. Op 9 oktober iets retour sturen en dan nu nog steeds geen terugstorting is in mijn ogen onacceptabel.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

S. Oliver is uitgenodigd om deel te nemen aan Klachtenkompas.

0 reacties

Ook een klacht indienen over S. Oliver?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen