Klacht Sabre Nederland: geen deugdelijk product geen kostenloze reparatie

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 103538
Gebruiker
MvO
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Bij Sabre Service kocht ik in de zomer van 2014 rechtstreeks een tablet ter vervanging van een exemplaar met een kapot scherm door vallen. Een nieuwe kopen was goedkoper dan reparatie.
Deze nieuwe tablet was vrij snel kapot. Na het opsturen kreeg ik de keuze: of 25 onderzoekskosten of 35 voor reparatie. Volgens het bedrijf was het defect (kapot aan-uitknopje) eigen schuld en dus geen garantie. Op mails waarin ik aangaf dat het knopje van een tablet bij normaal gebruik door een 10-jarige niet zomaar kapot gaat kreeg ik gewoon geen reactie. Alleen toen ik zei dan maar akkoord te gaan met de 35 euro kreeg ik weer antwoord. Na een hele lange reparatieperiode kwam de tablet terug. Deze heeft het een halve dag gedaan, kreeg toen strepen over het beeldscherm en werd daarna zwart. Is niet meer aan de gang te krijgen. IK heb dit weer gemeld maar heb eigenlijk geen vertrouwen meer in dit bedrijf. Ik wil de koop ongedaan maken.

De oplossing

Ik wil de koop ongedaan maken en geld terug ontvangen.

1 reactie

  1. Auteur
    MvO
    Datum
    Slecht bedrijf. Neemt geen verantwoordelijkheid .

Uiteindelijke oplossing

Auteur
MvO
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Sabre Nederland?