Opgelost door Sacha: verzendkosten betalen

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 270923
Gebruiker
Girlie00
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb een bestelling gedaan voor een portemonnee de kosten bedragen €19.99 daar kwamen nog €4.95 verzendkosten bij. Die kosten heb ik dus overgemaakt.

Toen ik de portemonnee thuis had voldeed die niet aan de verwachting. Ik heb het product dus retour gestuurd. toen ik een paar dagen later op mijn rekening keek zag ik dat er 19.99 op mijn rekening bijgeschreven was i.p.v €24.94.
Toen heb ik online contact opgenomen met Sacha en het probleem uitgelegd.
Ook heb ik gemeld dat ik in 3 Sacha winkels ben geweest om te kijken hoe de portemonnee eruit zag die hadden ze nergens meer anders had ik mooi de 4.95 kunnen besparen.
Ook heb ik gezegd tegen haar dat ze de vermelding van de retour kosten bij de bestelling zelf moesten neerzetten omdat het er niet bij staat, Ze heeft bevestigd dat ze niet bij elke bestelling de retour rechten kon vermelden. Je moet dus eerst heel de site gaan raadplegen voordat je een artikel daar kunt bestellen.
Ze snapte mijn klacht maar ze konden geen uitzondering maken.
Toen ben ik gaan kijken hoe ik een klacht kon indienen, dat kon alleen schriftelijk en met foto. Ik heb het via de mail gestuurd en gezegd dat ik het niet via de post ging doen omdat ik dan ook nog eens extra de kosten van een postzegel moet betalen. Als ik geweten had dat ik die verzendkosten niet vergoed kreeg had ik de portemonnee daar nooit besteld.
Nu betaal je dus €4.95 voor een product terwijl je dat product retour hebt gestuurd.
Bespottelijk gewoon!!

De oplossing

de verzendkosten van €4.95 terug op mijn rekening storten

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Sacha is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Girlie00
Datum
Uiteindelijke oplossing
de verzendkosten staan op mijn rekening
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over Sacha?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen