Klacht Safetyline.nl: Ruim 40 euro teveel betaald

DG

Werkschoenen gekocht voor 116,95 incl btw. Helaas zeer kort daarna bij een ander bedrijf exact dezelfde gezien voor 40 euro minder. Dit gemeld bij SafetyLine. Het antwoord dat ik kreeg was "We hebben ook nooit gezegd dat we de goedkoopste zijn".
Verder helemaal niks. Waardeloos dus! Hopelijk koopt nooit iemand iets meer bij dit "bedrijf". Zo ga je in mijn optiek niet met klanten om.

Graag het verschil van 40 euro aan mij retourneren.

Safetyline.nl
    Klachtenkompas is een platform waar consumenten hun klacht in kunnen dienen over bedrijven.
    Mevr. D.P. Grimberg h.o.d.n DooGrafisch heeft bij ons een zakelijke bestelling geplaatst en maakt zich schuldig aan misbruikt door zich voor te doen als consument.
    Nergens in onze A.V. of website staat vermeld dat wij de goedkoopste zijn en/of dat wij prijsverschillen zullen terugbetalen.
    Mevr. Grimberg heeft geheel uit vrije wil, zonder dwang, een bestelling geplaatst en heeft haar akkoord gegeven op de A.V.
    De wettelijke reclamatie termijn voor bedrijven bedraagt 8 dagen. Na 6 weken reageren is aan de late kant.
    Mevr. Grimberg eist,dreigt, chanteert dat wij het prijsverschil moeten terugbetalen.
    Een letterlijke citaat uit haar verzonden emails:
    “Zo ja, dan zal ik er alles aan doen ZEER slechte reclame voor jullie te gaan maken.”
    “Via deze mail wil ik u alvast te kennen geven de klant op het online klachtenforum te hebben geplaatst.
    Dat is de eerste stap. Dimphy”

Mevr. D.P. Grimberg h.o.d.n DooGrafisch, SMAAD is strafbaar gesteld in artikel 261 Wetboek van Strafrecht.
    Wij zullen het ook niet uitsluiten om Juridische stappen tegen u te ondernemen.

Safetyline.
    DG
    Perongelijk is deze naam op de factuur komen te staan. SaftyLine kan zien dat er nooit gemaild is vanuit deze naam. Er is enkel en alleen mailverkeer vanuit mijn eigen hotmail account geweest.
    DG
    Dan vergeet SafetyLine een aantal zeer belangrijke dingen te vermelden.

1. Er is al eerder vanuit mij een mail gestuurd naar SafetyLine waarin ik oa vraag waar dat enorme prijsverschil vandaan komt enz. Als antwoord kreeg ik "Beste,Nergens beweren wij op de website dat wij de goedkoopste zijn".
    Deze “Beste” heeft ook een naam waarmee ik de mail had afgesloten. Ze nemen zelfs niet de moeite je aan te spreken met je naam. Antwoord geven op mails en vragen blijkt ook erg lastig te zijn.
    DG
    2. Smaad is het pas als u kan bewijzen dat deze uitlatingen in zijn geheel vals zijn. Aangezien u niet heeft gereageerd op mijn vragen uit mijn eerste mail aan u is dit geen smaad. Het citaat: “Zo ja, dan zal ik er alles aan doen ZEER slechte reclame voor jullie te gaan maken”komt na de vraag, “Is dit het enige antwoord dat jullie kunnen geven”?Hierop heb ik geen antwoord mogen ontvangen.
    DG
    3. De reactie komt geen 8 weken later. Ook hierin vergeten jullie weer belangrijke informatie te vermelden. De schoenen zijn geretouneerd om vervolgens enige tijd later een maat groter te ontvangen. De uiteindelijke schoenen waren pas een kleine week in mijn bezit.

Via deze weg wil ik anderen behoeden om net als ik veel te veel te betalen en zo behandeld te worden. Dit gun ik niemand namelijk.

Ook een klacht indienen over Safetyline.nl?