Klacht Sahan supermarkten: Verkoop

Kim

In de winkel staat het kaartje walnoten,amandelen en hazelnoten 700gr voor 3.99

Bij de kassa scant deze 5.99 waarop ik aangaf bij de caissière dat er op het bord (dat groot) bij de betreffende stelling staat 3.99 staat.

Zij verwees mij naar de manager die heel onbeleefd er niks van wilde weten. En niet eens het fatsoen nam mij aan te horen.

Roepend door de winkel de prijs van het krantje gaat voor prijs die er bij de stelling zou hebben gehangen.

Ik heb te kennen gegeven dat deze mnr haram bezig is en heel goed weet dat hij deze noten voor de waargenomen prijs had moeten verkopen. Er zijn nl ook nog wettelijke regels, alhoewel deze lijken te zijn verdwenen 2022.
Dat hij erna de prijs aanpast en het bordje verwijderd is weer een ander effect.
Dan zou er op een eerlijke wijze zijn gehandeld.

Echter heb ik ook aangegeven dat hij geen birket verdiend voor zijn misleidende, onbeleefd en niet adequate handelingen.

Altijd weer jammer!

Het betreffende product had verkocht dienen te worden voor prijs die er vermeld stond

Wij vinden dat Sahan supermarkten hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Sahan supermarkten?