Klacht Saillant Hotels: arrangement hotel gulpen via giftfor you

Klachtnummer
# 186959
Gebruiker
jkoersen
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Voor ons 25 jarig huwelijksfeest( 30 augustus j.l.) hebben wij o.a. een bon van Giftforyou ontvangen van onze familie.
Deze had de waarde van 150 euro.
Wij hebben gekozen voor hotel Gulpen en voor deze bon ontvangen wij 2 overnachtingen.
Omdat we wat langer in Limburg wilde verblijven hebben wij een nacht bijgeboekt.
Deze koste 69 euro zo werd ons meegedeeld.
Een eenvoudige rekensom, 2 x 69 euro is 140 euro; is geen 150 euro.
Dus van de gift van 150 euro is 10 euro 'verdwenen'.
Nadat ik nog eens op de site van Hotel Gulpen heb gezocht bleek dat een arrangement voor 3! nachten op de dag dat wij hebben geboekt (19 september 2016) 150 euro kostte. Volgens mw. Spelthaen van Hotel Gulpen was het arrangement niet om te boeken omdat dit nu eenmaal zo geregeld is met hotelbonnen,
Bij aankomst bleek de kamer ook nog een kleine kamer en hebben we voor 10 euro extra een grotere kamer genomen. De bon bleek uiteindelijk maar 100 euro waard!

De oplossing

Ik wens waar voor mijn geld; een bon is waard wat er voor betaald is.
Ik verwacht een compensatie van 50 euro(terug gestort op mijn bankrekening

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Saillant Hotels hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Saillant Hotels?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen