Klacht Saillant Hotels: Slechte service en prijs kwaliteitsverhouding

LW1971

Duur kerstarrangement voor 2 nachten met ontbijt en 2 x diner. Je verwacht voor 4 sterren en deze prijs wel wat luxe ervoor terug. Bij aankomst een hotelkamer waarvan de wc nog vol lag met ontlasting/plas en papier. Het attente kadootje was al aangegeten door ? de schoonmaker? warme kamer met slechte zachte bedden (aparte bedden die als je je omdraaide uitelkaar gingen en je dus op de grond donderde). Badkamer slecht schoongemaakt en de kamer overal stoffig. Gangen vies tapijt met vlekken en overal vreselijk warm. Bij aankomst Gluhwein met steenkoude muffin. Jammer want de smaak van de muffin was anzich wel prima, maar kamertemp. was wat beter geweest en het was er warm genoeg! Lokatie Salon voor borrel veel te klein voor zoveel gasten dus moest je uitwijken naar ontbijtzaal!! Na warme nacht op een slecht bed, geen warm water tijdens douchen. (Steenkoud was het zelfs). Alle gasten hadden er last van. Het kerstontbijt 1e kerstdag: aanfluiting. Simpel, niet tijdig aangevuld en zelfs te horen gekregen: wij hebben op is op beleid. Dus als je niet om half 8 aan het ontbijt zit maar om half 10 komt (ontbijt is van half 8 tot half 11) dan greep je mis. Servies/bestek smerig oud en kapot. Geen extra's omdat het kerst was. Geen kerstbrood of ander luxe die je verwacht met kerst. Gewoon simpel low budget ontbijt. Veel gasten hebben geklaagd die ochtend. Klacht ingediend bij receptie en manager gesproken. Die zou er nog op terug komen, want hij vond het toch wel vervelend en alles was te wijten aan personeels tekort/ziekte. Hij zou nadenken over een tegemoetkoming. . Bij uitchecken was een zeer onvriendelijke receptionist (Mats genaamd) die meldde niks van een klacht af te weten. Wij hebben hem verzocht om de manager : Sander Besterveld, dan maar te bellen. Hij zou even 2 andere klanten, die wilde uitchecken, helpen en dan erop terug komen. Na een half uur werden wij toch ongeduldig en kregen een grote mond. Hij hielp liever eerst tevreden klanten ipv ontevreden klanten en dat wij zeker zelf niet werken in een hotel en niet weten hoe druk het is met uitchecken etc etc... Wij hebben hem verzocht per direct de manager te bellen en kregen medegedeeld dat hij dit niet ging doen. Wij hebben nogmaals verzocht om een passende oplossing voor onze klacht en probleem, tevergeefs en zijn uiteindelijk maar vertrokken.

contact om tot oplossing te komen

Wij vinden dat Saillant Hotels hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Saillant Hotels?