Klacht Salland Zorgverzekeraar: vergoeding osteopathie

wemar

we hebben een verschil omtrent vergoeding ,salland wil niet uitkeren omdat ze eisen dat mijn osteopaat lid is van het NRO, onderstaand stukje is wat mijn osteopaat heeft uitgezocht. naar zijn idee is salland de enige verz die deze eisen steltWij hebben de NRO om advies gevraagd en hieronder de reactie van de NRO.
Een zorgverzekeraar kan niet van je eisen dat je ook lid bent van een belangenvereniging. De enige vereiste is dat je lid moet zijn van een beroepsregister zoals het NRO of het NOF.Een lidmaatschap van de NVO is niet persé nodig. Ik hoop u hiermede voldoende te hebben geïnformeerd. Sjoukje van de Guchte Secretariaat Nederlands Register voor Osteopathie Tel. 036-30 200 27 E. info@osteopathie-nro.nl www.osteopathie-nro.nl Gezelweg 17 3892 XE Zeewolde
Graag willen wij vernemen wat ten grondslag ligt dat u als enige zorgverzekeraar in Nederland deze eis stelt en of dit wellicht anders interpreteerbaar is.
Wat kan ik hier tegen doen we hebben verzekerd met een top pakket.

graag willen we dat salland vergoed wat in de polis staat, en we willen weten of ze in hun recht staan om op deze voorwaarden de eisen, aangezien stukje van het NRO wat aangeeft dat het geen verplichting is? we hopen daarom ook dat jullie en weg weten zodat we toch onze rekeningen vergoed kan krijgen, mijn schoonzus heeft het zelfde probleem ook bij salland dus deze klacht is op twee ervaringen gebasseerd en osteopathie. op dit moment zijn er ook nog rekeningen die we na dit nog niet heb durfen indienen ook deze willen we vergoed hebben zaols in onze polis staat vermeld. Ook de osteopaat behandelingen hebben we stopgezet door dit geschil omdat de kosten te hoog oplopen .

Wij vinden dat Salland Zorgverzekeraar hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Salland Zorgverzekeraar?