Klacht Salon Servaes : Geen Pinterest eyepads helaas bij Salon Servaes Maastricht1988

Johanna61

Salon Servaes met ae is verdwenen

Allereerst: Salon Servaes Maastricht - met ae - is NIET dezelfde onderneming te zijn als het bijna gelijknamige ‘Servaas, the beauty concept’ - met aa- in die woonplaats. De eerste Servaes met ae is een webwinkel die via filmpjes op Pinterest beautyproducten aanbiedt. Servaas met aa is een fysieke beautysalon in Maastricht die zegt geen webshop te hebben. Het heeft er alle schijn van dat de webwinkel de naam van de fysieke salon misbruikt.

Ik bestelde bij webwinkel Servaes via Pinterest eyepads. De bestelling, betaling en verzending ‘vanuit Maastricht’ via Post.nl, inclusief track&trace code, verliepen efficiënt en correct. Kosten 34,95

Bij mijn pogingen Salon Servaes daarvan op de hoogte te stellen, bleek het in de bestelbevestiging genoemde mailadres onbekend. Mijn mails kwamen alle terug. Ook een reactie via de website bleef onbeantwoord. De site zelf bevat naast algemene info en een contactformulier nauwelijks inhoud en geen adres- of bereikbaarheidsgegevens.

En als je dan verder op internet zoekt, kom je terecht bij Salon Servaas - met aa - in Maastricht die van niets zegt te weten en zich gedupeerd voelt door de naamgelijkenis.

Wegens de onbereikbaarheid van de webleverancier ga ik ervan uit dat ik te maken heb gehad met een gelegenheidsbedrijf met een gelikte onlinewebsite, zonder backoffice. Ontbinden van de verkoop is niet mogelijk. Dat is in strijd met de wet. Ik ben er helaas in getuind.

De eyepads leveren waar ik voor betaald heb.
Deze mensen doen nog steeds of ze uit Maastricht komen en benadelen hiermee de echte fysieke Salon Servaas. De eyepads-schijfjes slaan echt nergens op.

Wij vinden dat Salon Servaes hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Salon Servaes ?