Klacht Saman Afro Beauty: Vorig jaar bij Saman Afro Beauty pruik gekocht ter waarde van € 200 die beschadigd was en niet goed op je hoofd blijft zitten

Klachtenkompas.nl

Goedemiddag mevrouw, heer,
Ik heb vorig jaar in juli een pruik ter waarde van € 200 bij Saman Afro Beauty gekocht die beschadigd was, een band van de pruik was beschadigd het zat los. Ik ben toen terug gegaan want de pruik paste ook niet goed, als je bukte viel de pruik van je hoofd, en één band van de pruik zat los. Ik kreeg te horen dat de pruik gemaakt zou worden maar dat gebeurde uiteindelijk niet. Ik moest de pruik ophalen zonder dat de pruik gemaakt was. Ik heb via rechtshulp een aangetekend brief gestuurd maar zij kregen ook geen reactie. De pruik is past niet goed en is beschadigd. Ik kan niets met de pruik. Het is heel erg, ik heb de pruik niet kunnen dragen. Het is geen goede service. Men geeft aan dat je de pruik kunt brengen om te laten maken maar dat gebeurt uiteindelijk niet. Ik ben mijn € 200 voor niets kwijt. Ik zit nu met een pruik opgescheept die ik niet kan dragen. Het is zonde van mijn geld. Ik wil liever mijn geld terug. Ik wil dat dit opgelost word

Ik wil liever mijn geld terug. De pruik is van slechte kwaliteit en was al beschadigd. Ik kan er niets mee. Ik vind het heel erg zonde van mijn geld. Ik kan niets met de pruik beginnen. Als ik mijn geld niet terug kan krijgen dan liever een andere pruik uitkiezen die wel goed is.

Wij vinden dat Saman Afro Beauty hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Saman Afro Beauty?