Klacht Saman Hair Cosmetics: Pruik gekocht die beschadigd is en niet goed op je hoofd zit

Klachtenkompas.nl

Ik heb op 9 juli 2014 een pruik gekocht bij Saman Hair in Amsterdam Zuidoost, bij de Amsterdamse Poort. Ik heb in de winkel de pruik gepast maar niet goed ingezien dat de pruik niet goed op mijn hoofd zat. Ik heb te haastig besloten de pruik te kopen. De pruik was € 220. Ik heb de pruik gekocht. Thuis aangekomen zag ik dat de pruik niet goed op mijn hoofd zat. De pruik viel van mijn hoofd als ik te veel bewoog. Eén band van de pruik was stuk waardoor de pruik niet goed op je hoofd zat. Ik ben hierover gaan klagen maar na lang zeuren werd de pruik aangenomen om gerepareerd te worden, maar dat is uiteindelijk niet gebeurd Ik heb de stichting rechtswinkel moeten inschakelen die heeft een aangetekend brief gestuurd waar niet op gereageerd werd door Saman Hair. Nu zit ik met een pruik van € 220 die ik niet kan dragen en stuk is. Ik weet nu niet wat ik moet doen. Hoe krijg ik mijn geld terug. Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen

Ik wil dat ze de pruik terugnemen om te repareren of ze geven mijn geld terug want ik kan de pruik niet dragen zonder dat die van mijn hoofd valt. De pruik deugt niet. De pruik is blijft niet goed op je hoofd zitten. Er moet een oplossing komen want dit speelt al heel lang.

Wij vinden dat Saman Hair Cosmetics hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Klachtenkompas.nl

Ook een klacht indienen over Saman Hair Cosmetics?