Opgelost door Samdam.nl: Samsonite koffer gescheurd bij eerste gebruik

content Opgelost
M. van Rooij-schevelier

Samsonite S'Cure Spinner 75cm

Deze koffer heb ik in okt 16 gekocht bij ING, en op de eerste reis in mei 17 zaten er scheuren in de binnenkoffer. Via ING Rentepuntenwinkel kom ik nu met de klacht bij Samdam distribution, die het volgende cryptische antwoord geeft :

"De consument die iets gekocht heeft via ING en die een probleem heeft mag rechtstreeks met het REPAIR center in contact worden gebracht.
Zij mogen de kapotte koffer daar naartoe sturen tesamen met de aankoopfactuur of enig ander document van ING.
Het product wordt bekeken - indien onder waarborg dan worden hun de vervoerkosten terugbetaald.
Geen waarborg dan moet de consument de herstel- en de vervoerkosten dragen."
Dat centrum zit in Oud Beijerland, en daar willen ze me met de koffer naar toesturen, zonder duidelijkheid over kosten
Ik wil gewoon een goed produkt, dat afgeleverd wordt op dezelfde manier als de
eerste levering.

Reparatie of vervanging van de koffer, op mijn woonadres.

Wij vinden dat Samdam.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

M. van Rooij-schevelier
ING rentepuntenwinkel heeft de klacht opnieuw opgepakt en doorverwezen naar het Repair Center in Oud Beijerland, zoals hierboven beschreven. De heer Visser van het Repair Center reageerde 2 dagen later, de geconstateerde scheuren zouden volgens hem tijdens het productieproces ontstane lijnen zijn, dus geen beschadiging. Ik ben naar een winkel hier in de buurt gegaan en heb een nieuwe koffer bekeken, en inderdaad zat ook daar zo'n "scheur" en de verkoper gaf dezelfde verklaring hiervoor. ING rentepuntenwinkel stuurde nog een ander mailtje, 1 dag later, zonder dat ik gereageerd had, met het aanbod de koffer terug te sturen naar hun winkel in Tilburg, waarna zij een andere koffer zouden sturen. Ik heb echter de verklaring van dhr Visser aangenomen, en ik trek de klacht in.

Ook een klacht indienen over Samdam.nl?