Klacht Samdam.nl: Samsonite koffer

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 86661
Gebruiker
Carla
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Dit jaar twee koffers Samsonite S-cure spinner 75 cm besteld via ING rentepuntenwinkel. Tot op heden is één koffer gebruikt. Onlangs de tweede koffer maar eens openen, geen probleem, maar ging moeilijk of helemaal niet sluiten. Vergeleken met de andere koffer blijkt er een kronkel aan de binnenkant sluitrand te zitten. (foto beschikbaar). Contact gehad met ING, die verwees mij naar de leverancier Samdam Nederland B.V. in Breda.
Het probleem uitgelegd. Ik kan hem zelf komen brengen naar Oud-Beijerland bij de Samsonite Service Center of laten bezorgen voor reparatie. Zelf woon ik in Julianadorp/ Den Helder. Dat wordt dus een groot bedrag aan verzendkosten of een hotelletje boeken. Ik wordt nu afgescheept als ik aangeef dat een koffer correct moet sluiten. In de winkel ruilen ze die om. De koffer is splinternieuw.
Dus als er gebreken zijn moet ik dat zelf oplossen. Ze kunnen ook een nieuwe opsturen en de andere nieuwe mee terugnemen lijkt me. Ik vind dit een slechte service.

De oplossing

Dat ik een perfecte koffer heb voor zo'n bedrag.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Samdam.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

3 reacties

  1. Auteur
    Carla
    Datum
    Samdam reageerde vandaag dat ik de koffer kan inleveren bij een Lederhuis in mijn woonplaats voor reparatie naar Samsonite service. Ga ik niet mee akkoord. Moet dan weken wachten. ING verwees mij nu ook naar Samsonite service. Bestel niets meer via rentepunten. Een product moet goed afgeleverd worden en niet de klant voor gebreken laten opdraaien, daar moet de ING voor zorgen. Mijn advies: Samdam stuur een nieuwe naar de ING kan ik de ander retourneren.
  2. Auteur
    Carla
    Datum
    Samdam heeft contact met mij opgenomen en bepaalde twee keuzes. De koffer op sturen naar Samsonite Service of brengen naar het plaatselijk Lederhuis met uiteraard (factuur en garantiebewijs), waar de koffer niet is gekocht, die moeten dan de koffer doorsturen. Het laatste zal ik moeten accepteren. Ze geven me geen ander alternatief. Hier zal ik het bij moeten laten.
  3. Auteur
    Carla
    Datum
    Je wordt van hier naar daar verwezen.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Carla
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Samdam.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen