Klacht Samen Duurzaam Nederland: Asociaal en opdringerig

content Niet opgelost
True1004

Na 100x gebeld te zijn geweest met een verkeerde naam heb ik aangegeven dat ik niet de desbetreffende persoon ben.
Vervolgens hebben ze mijn naam veranderd naar hoe ik wel heet nadat ik duidelijk al 100x heb gezegt dat ik geen interesse heb en ik niet meer gestoord wil worden.
Personeel reageert asociaal wanneer je aangeeft geen interesse te hebben.
Vooral vandaag 22-05-2019...
Ik wil dat het stopt!
Meerdere malen gezegt dat ze mijn naam verwijderen.
Sta ook in het bel me niet register maar hier hebben ze duidelijk schijt aan...
Je word gewoon 4x per maand gebeld van smorgens tot savond half 8?!
Gaat nergens over dit...
Ben er klaar mee

Verwijder mijn naam uit het bestand!
Ik heb mij nergens voor aangemeld of ingeschreven en wil dat het stopt

Samen Duurzaam Nederland
    Beste,

Zie bericht op onze website.
    Inmiddels aangifte gedaan bij de politie, helaas zonder resultaat. Omdat ze tegen ons geen misdaad hebben begaan wordt er geen verdere actie ondernomen. Betekent dat dit wel heel vervelend is voor zowel u als ons als stichting

SSDN geen contact voor energiecontracten

Stichting Samen Duurzaam Nederland wordt momenteel geplaagd door frauduleuze acties waarbij consumenten worden benaderd voor het afsluiten van energiecontracten. SSDN heeft hier niets mee te maken en wij kunnen niet meer doen dan mensen waarschuwen tegen die soort misbruik.

SSDN benadert nooit consumenten, heeft niets te maken met afsluiten van energiecontracten en hoopt middels dit bericht consumenten te beschermen tegen dit soort misdrijven.

True1004
Deze mensen van de echte organisatie kunnen er helaas niks aan doen.. Spijtig genoeg zijn ze de dupe van een fraude en proberen daarmee mensen te werven onder hun naam. Hun kunnen helaas niks en zijn zelf ook de dupe

Ook een klacht indienen over Samen Duurzaam Nederland?