Klacht Samen Duurzaam Nederland: Niet helder genoeg een contract je laten tekenen.

Klachtnummer
# 423210
Gebruiker
L.P.M. Geraedts
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik ben de vorige week gebeld door een vriendelijke, maar dwingende
medewerkster voor een nieuw energiecontract.
Telefonisch werden een aantal gegevens ingevuld.
Ik moest daarna een mail openen en iets aanvinken. Dit heb ik gelukkig niet gedaan, want dat was een bevestiging van het contract.
De Consumentenbond adviseerde me om U op te bellen en een klacht in te dienen.

De oplossing

Niet meer gebeld worden door Duurzaam Samen Nederland.

1 reactie

  1. Auteur
    Samen Duurzaam Nederland
    Datum
    Wij zijn Samen Duurzaam Nederland en hebben niets te maken met de organisatie die u heeft benaderd.

    Ik heb ondertussen wel hun gegevens. Ik adviseer u daar uw klacht neer te leggen

    Klantenservice@bespaarloketnederland.nl
    06-15544970
    Ulfiye.g@hotmail.com

    Zij hebben ons beloofd hun naam te wijzigen en alle klachten met respect te behandelen

    Veel succes

Ook een klacht indienen over Samen Duurzaam Nederland?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen