Klacht Samsonite: Totaal geen reactie Samsonite op email over schade

R. Weerheim

Tijdens de vakantie is één van onze Samsonite koffers kapot gegaan (gescheurd). Aangezien de koffer 4 jaar oud is en de restwaarde onder het eigen risico uitkomt betaalt de reisverzekering niets uit.
Na een nadere beschouwing van de schade ben ik echter van mening dat ook een constructiefout oorzaak van de schade is. De scheur is nl. ontstaan op de plek waar een rubber blokje is bevestigd. Dergelijke bevestigingspunten dienen verstevigd te zijn.
Ik heb ondertussen ca. 8 emails naar Samsonite gestuurd met de vraag om hun mening maar krijg geen enkele reactie.

Als Samsonite begint met eens een reactie te geven en onderkent dat het een productiefout kan zijn.

Samsonite
    Geachte heer Weerheim,

Het spijt ons dat u problemen heeft ondervonden met uw Samsonite koffer.

Wij vinden van u geen mailberichten terug, dus wij vermoeden dat uw e-mails niet bij de juiste persoon zijn beland.

Kunt u ons uw persoonlijk e-mailadres doorgeven zodat wij u spoedig persoonlijk kunnen contacteren?

Met vriendelijke groeten,
    Samsonite Europe N.V.
    Service After Sales
    Geachte mevrouw, mijnheer,
    Mogelijk werkt uw website dan niet correct.
    Ik krijg alle keren de reactie "Bedankt om contact met ons op te nemen! Ons supportteam zal uw vraag zo snel mogelijk beantwoorden". Dat is al minimaal 4 weken het geval, ik denk zelfs langer. Vanochtend was dat ook nog de reactie. Emails (3 st) aan mevrouw Ilse Vermeulen (email adres gekregen in de Samsonite winkel in Outlet Roermond) worden ook niet beantwoord.
    Mijn email adres is rweerheim01@cs.com
    Gr. R. Weerheim
    Samsonite
    Geachte heer Weerheim,

We hebben u inmiddels persoonlijk gecontacteerd.
    Nogmaals onze excuses dat de communicatie initieel wat vertraging opliep.

Wij staan u graag verder te woord per e-mail.

Met vriendelijke groeten,

Samsonite Europe N.V.
    Service After Sales

R. Weerheim
    Samsonite doet via de email een voorstel om 20% extra korting te geven op de prijs van een koffer in de outlet Roermond. Op zich netjes, maar wij wonen op 150km (1,5 uur rijden) afstand van de outlet en dit is dus geen praktisch voorstel.
    Ik ben ervan overtuigd dat een meer praktische oplossing geboden moet kunnen worden maar Samsonite lijkt dat niet te willen.
    Daarom heb ik aangegeven geen gebruik te gaan maken van het aanbod.
    Deze klacht hoeft dus verder niet meer in behandeling.
    R. Weerheim
    Hoewel ik in mijn vorige bericht had aangegeven dat Samsonite wat mij betreft niet meer hoefde te reageren is er toch een nieuw voorstel gekomen. Samsonite heeft aangeboden een korting te verlenen van 20% op de prijs van een koffer in de webstore van Samsonite. Hoewel de vorige aanbieding niet erg praktisch was, is deze aanbieding nog veel minder dan de vorige (30% outlet+20% extra=ca 44%). Ik heb aangegeven ook geen gebruik van dit aanbod te maken. Jammer.
    R. Weerheim
    Wekenlang geen contact kunnen krijgen met Samsonite. Pas gelukt na plaatsen klacht op Klachtenkompas. Constructiefout is naar mijn mening mede oorzaak schade. Samsonite biedt 20% korting op product uit hun website (standaard prijzen!). Bijzonder ontevreden over afhandeling. Een groot merk als Samsonite niet waardig.

R. Weerheim

Ook een klacht indienen over Samsonite?