Klacht Samsung-batterij.nl: Batterij laad niet goed meer op

Klachtnummer
# 87259
Gebruiker
sjannah
Datum
0 reacties

Details

Klacht

De batterij van mijn Samsung GS 3 laad maar heel langzaam op en is na 3 uurtjes alweer leeg en dan valt ook gelijk alles uit.
Mijn vriendin met het zelfde toestel heeft dat ook.
Mijn toestel is nu net 2 en half jaar oud

Gewenste oplossing

Ik zou heel graag weer gebruik willen maken van mijn toestel op een normale manier.
Heb geen geld om zomaar weer een nieuwe te kopen aangezien ik een uitkering heb.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Samsung-batterij.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Samsung-batterij.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen