Klacht Samsung-batterij.nl: Batterij opgezwollen S4

Klachtnummer
# 195294
Gebruiker
jeh
Datum
0 reacties

Details

Klacht

De batterij van mijn Samsung zwelt helemaal op. Gebeld met Samsung, blijkt een probleem te zijn waar ze mee bekend zijn. Kreeg een referentienummer en moest per Messenger foto's opsturen. Gedaan op 18 okt. Normaal antwoorden ze binnen 1 dag melden ze, maar er was een achterstand. Kreeg op 31 oktober het verzoek verschillende gegevens op te geven. Dezelfde dag gedaan. Vervolgens zou ik binnen 14 dagen bericht krijgen. Nu de batterij doet niets meer, moet hem elke keer opladen. Dus op 11 november nogmaals gebeld. Werd mij verzekerd dat de batterij komende week zou komen, er zou een prioriteitslabel aan komen. Op 14 november krijg ik bericht via Messenger dat er iets is misgegaan, dat de aanvraag opnieuw wordt ingediend. GRRRR.. dus weer gebeld, maar ik moet de aanvraag afwachten. Weer 14 dagen dus. Dit terwijl mijn telefoon nu dus hele dagen aan de oplader hangt, niet te doen. Wat een service, dit gaat over een batterij!!!!!

Gewenste oplossing

Ik wil dat de batterij per omgaande wordt opgestuurd, of dat ze het geld voor een nieuwe batterij overmaken, zodat ik er zelf een aan kan schaffen

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Samsung-batterij.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Samsung-batterij.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen