Klacht Samsung-batterij.nl: BATTERIJ SAMSUNG

Klachtnummer
# 104465
Gebruiker
landfried@ziggo.nl
Datum
0 reacties

Details

Klacht

HEB SINDS EEN JAAR SAMSUNG GALAXY EXPRESS PRIMA TOT NU TOE. SINDS ONGEVEER DRIE WEKEN LOOPT BATT LEEG IN TWAALF UUR. EERDER TWEE DAGEN. KOCHT EEN NIEUWE BATT. EN DACHT DAAR HET PROBLEEM MEE OP TE LOSSEN. MAAR NOG STEEDS LOOPT DEZE LEEG IN ONGEVEER TWAALF UUR. DAT KAN TOCH NIET AAN DE BATT LIGGEN ALS HIJ VOORHEEN GEWOON BIJ NORMAAL GEBRUIK TWEE DAGEN TE GEBRUIKEN WAS. BEL NIET AL TE VEEL SURF NET OP INTERNET SPEL GEEN SPELLETJES. APP ONGEVEER 10 KEER PER DAG. MAAR DAT MOET TOCH KUNNEN//? OOK BEN IK NIET NNODIG VEEL OP FB.
KUNT U IJ ZEGGEN WAT HET PROBLEEM WEL IS? NEUWE BATT IS TWEE DAGEN OUD.

Gewenste oplossing

IK WIL NIET MEER DAN DAT MIJN TEL GEWOON 24 UUR FUNCTIONEERT ZONDER DAT HIJ OM DE TWAALF UUR AAN HET STOPCONTACT MOET. MIJN VORIGE SAMSUNGGALAXY ACE PLUS HOEFDE OM DE DRIE DAGEN AAN DE LADER. NU NOG STEEDS OP DE EERSTE BATT WANT MIJN PARTNERGEBRUIKT HEM.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Samsung-batterij.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Samsung-batterij.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen