Wij vinden dat Samsung-batterij.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht Samsung-batterij.nl: BATTERIJ SAMSUNG
Details
Klacht
HEB SINDS EEN JAAR SAMSUNG GALAXY EXPRESS PRIMA TOT NU TOE. SINDS ONGEVEER DRIE WEKEN LOOPT BATT LEEG IN TWAALF UUR. EERDER TWEE DAGEN. KOCHT EEN NIEUWE BATT. EN DACHT DAAR HET PROBLEEM MEE OP TE LOSSEN. MAAR NOG STEEDS LOOPT DEZE LEEG IN ONGEVEER TWAALF UUR. DAT KAN TOCH NIET AAN DE BATT LIGGEN ALS HIJ VOORHEEN GEWOON BIJ NORMAAL GEBRUIK TWEE DAGEN TE GEBRUIKEN WAS. BEL NIET AL TE VEEL SURF NET OP INTERNET SPEL GEEN SPELLETJES. APP ONGEVEER 10 KEER PER DAG. MAAR DAT MOET TOCH KUNNEN//? OOK BEN IK NIET NNODIG VEEL OP FB.KUNT U IJ ZEGGEN WAT HET PROBLEEM WEL IS? NEUWE BATT IS TWEE DAGEN OUD.
Gewenste oplossing
IK WIL NIET MEER DAN DAT MIJN TEL GEWOON 24 UUR FUNCTIONEERT ZONDER DAT HIJ OM DE TWAALF UUR AAN HET STOPCONTACT MOET. MIJN VORIGE SAMSUNGGALAXY ACE PLUS HOEFDE OM DE DRIE DAGEN AAN DE LADER. NU NOG STEEDS OP DE EERSTE BATT WANT MIJN PARTNERGEBRUIKT HEM.Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.