Klacht Samsung-batterij.nl: BATTERIJ SAMSUNG

landfried@ziggo.nl

HEB SINDS EEN JAAR SAMSUNG GALAXY EXPRESS PRIMA TOT NU TOE. SINDS ONGEVEER DRIE WEKEN LOOPT BATT LEEG IN TWAALF UUR. EERDER TWEE DAGEN. KOCHT EEN NIEUWE BATT. EN DACHT DAAR HET PROBLEEM MEE OP TE LOSSEN. MAAR NOG STEEDS LOOPT DEZE LEEG IN ONGEVEER TWAALF UUR. DAT KAN TOCH NIET AAN DE BATT LIGGEN ALS HIJ VOORHEEN GEWOON BIJ NORMAAL GEBRUIK TWEE DAGEN TE GEBRUIKEN WAS. BEL NIET AL TE VEEL SURF NET OP INTERNET SPEL GEEN SPELLETJES. APP ONGEVEER 10 KEER PER DAG. MAAR DAT MOET TOCH KUNNEN//? OOK BEN IK NIET NNODIG VEEL OP FB.
KUNT U IJ ZEGGEN WAT HET PROBLEEM WEL IS? NEUWE BATT IS TWEE DAGEN OUD.

IK WIL NIET MEER DAN DAT MIJN TEL GEWOON 24 UUR FUNCTIONEERT ZONDER DAT HIJ OM DE TWAALF UUR AAN HET STOPCONTACT MOET. MIJN VORIGE SAMSUNGGALAXY ACE PLUS HOEFDE OM DE DRIE DAGEN AAN DE LADER. NU NOG STEEDS OP DE EERSTE BATT WANT MIJN PARTNERGEBRUIKT HEM.

Wij vinden dat Samsung-batterij.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Samsung-batterij.nl?