Klacht Samsung-batterij.nl: Bolle batterij en uitvallen toetsel.

Boze ilse

Mijn probleem is dat mijn samsung galaxy s3 leeg is binnen 40 minuten zonder hem überhaupt aan te raken. Hij begint op het moment dat hij uitvalt allemaal rare strepen en vlekken in het beeld te geven en doet niks meer. Als ik hem vervolgens niet snel genoeg aan een lader leg loopt hij helemaal vast en blijft het scherm knipperen. Om hem weer aan de praat te krijgen moet ik eerst de hele batterij er opnieuw uithalen en zelfs dan blijft het beeld nog 2 minuten aan staan.

U begrijpt vast dat dit heel vervelend is dus zijn we naar de mediamarkt gegaan (wat overigens niet de 1ste keer is want dit toestel heeft al vaker voor problemen gezorgd) De mediamarkt heeft het toestel opgestuurd naar samsung maar de vrouw die ons heeft geholpen (bij de media markt) zei dat ze het al zag. "de batterij stond bol." In de mail die wij hebben gekregen staat dat het toestel "total loss" is verklaard. En dat waterschade de oorzaak hiervan was. Hier zijn wij het totaal niet mee eens natuurlijk.

Wat wij graag willen is dat er een oplossing komt want zoals het er nu naar uitziet zijn dus alle kosten voor ons terwijl er niks met het toestel gebeurd is. Het liefst willen wij natuurlijk ons geld terug aangezien het toestel nog geen 1,5 jaar oud is, en omdat we al meerdere problemen met deze telefoon hebben gehad. (spontane barst in het scherm etc.) Nou begrijpen wij ook dat geld terug krijgen een beetje veel gevraagd is maar wij verwachten wel dat hier een fatsoenlijke oplossing voor wordt gevonden.

Wat dus wordt gezegd is dat er sprake is van waterschade maar dit is beslist niet het geval. De medewerkster die ons heeft geholpen liet ons zien dat de batterij bol stond. Dit hebben we gelijk opgezocht op internet en daaruit bleek dat dit probleem vaker voorkomt. De beschrijvingen van de andere klachten zijn precies de klachten die ik ook heb met dit toestel. Samsung blijft vol houden dat dit door waterschade komt.

Wij verwachten een goede oplossing van Samsung...

Wij vinden dat Samsung-batterij.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Samsung-batterij.nl?