Klacht Samsung-batterij.nl: Oplaadconnectie lam

Klachtnummer
# 134220
Gebruiker
Meijdama
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Bij mijn tablet 3 10.1 is reeds 3 x de Oplaadconnectie vastgezet of vervangen in garantie. De laatste keer kon men niets vinden maar heeft het wel gerepareerd. ...., nu gaat de connector wederom dezelfde defecten vertonen met wel/ niet opladen. 2 nieuwe kabels verder ä € 24,95 per stuk verder ben ik nu wel klaar. Nu weer een maand na reparatie? weer retour en week kwijt ?

Het moet overigens bekend zijn bij Samsung dat dit een zwak punt is, dan zie ik nu graag een goede definitieve oplossing.

Gewenste oplossing

Zoals beschreven

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Samsung-batterij.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Samsung-batterij.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen