Klacht Samsung Electronics Benelux: 100 euro retour Note3

Klachtnummer
# 46615
Gebruiker
twentefan
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Inmiddels is het ruim 3 weken geleden dat ik de benodigde formulieren heb opgestuurd voor de 100 euro retour bij aanschaf van een Note3. Ik heb nog geen enkele reactie mogen ontvangen. Ruim een week geleden heb ik ook een mail gestuurd met de vraag of alles ontvangen was. Ook hierop heb ik nog geen reactie mogen ontvangen.

De oplossing

Ik wil graag de 100 euro retour ontvangen en hoop in ieder geval te horen dat alles ontvangen is.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Zoek hen op Twitter of Facebook om je klacht met hen te delen.

3 reacties

  1. Auteur
    Samsung Electronics Benelux
    Datum
    Geachte heer van Asselt,
    Wat vervelend dat u nog helemaal niets heeft ontvangen.
    Kunt u aangeven om wat voor product het gaat en wat de naam van de actie is?. Wij ontvangen ook graag in de Privé opmerking het e-mail adres wat u heeft gebruikt.
    Met vriendelijke groeten,
    Imran
    Samsung WebCare
  2. Auteur
    twentefan
    Datum
    Inmiddels heb ik begin deze week een mail ontvangen dat mijn spullen binnen zijn en dat de betaling binnen enkele weken zal geschieden.
  3. Auteur
    Samsung Electronics Benelux
    Datum
    Geachte heer van Asselt,
    Wat fijn om terug te lezen dat uw gegevens in goede orde zijn ontvangen.
    Volgens onze actievoorwaarden kan het inderdaad enkele weken duren voordat het geld op uw rekening staat.
    Vriendelijk verzoeken wij u hier wat geduld voor te hebben.
    Alvast bedankt voor het begrip en het geduld.
    Met vriendelijke groeten,
    Imran
    Samsung WebCare