Opgelost door Samsung Electronics: 50 euro cash back actie

Olivia j.mezas

Ik heb op 13 december 2013 een Samsung Galaxy Tab 3 8.0 Wifi gekocht bij de Dixons filiaal bij V & D in Breda, Ik heb op 16 december 2013 alle benodigde formulieren opgestuurd, namelijk het ingevulde formulier, kopie van de kassabon met daarop de naam van de dealer, het aangekochte model en de aankoopdatum en het uitgeknipte originele IMEI-nr op de verpakking. De documenten dienen voor 15 januari 2014 in het bezit van Samsung te zijn en dat zijn ze ook. Vandaag is het 8 januari 2014 en ik heb nog geen bijschrijving ontvangen van Samsung.

Is dat Samsung haar beloftes nakomt ivm de Samsung actie.

Samsung Electronics Benelux
    Geachte Olivia J.Mezas,
    Wat vervelend om te horen dat u tot op heden geen cashback heeft mogen ontvangen. Wij kunnen u bevestigen dat wij uw aanvraag is goedgekeurd op 22 december. Samsung streeft ernaar het Voordeel binnen 6 weken af te leveren. Het kan voorkomen dat deze levertijd wordt overschreden. Hopende u voldoende geïnformeerd te hebben.
    Met vriendelijke groeten,
    Jaime
    Samsung Webcare
    Olivia j.mezas
    Hartelijk dank voor uw snelle reactie. Ik zal de door u genoemde periode van afhandeling in de gaten blijven houden en vertrouw er op dat Samsung haar afspraken nakomt.
    Met vriendelijke groet, Olivia J. Mezas
    Samsung Electronics Benelux
    Geachte mevrouw Mezas,
    Graag gedaan.
    Vriendelijk verzoeken wij u hier nog wat geduld voor te hebben.
    Zoals u heeft kunnen nalezen, word in onze actievoorwaarden (waar u mee akkoord bent gegaan) gemeld dat wij ernaar streven om het cashbedrag binnen 6 tot 8 weken over te maken, nadat uw gegevens zijn ontvangen en verwerkt. Wij adviseren u om uw bankrekening hiervoor in de gaten te houden.
    Alvast bedankt voor het geduld.
    Wij wensen u heel veel plezier met uw tablet.
    Met vriendelijke groeten,
    Imran
    Samsung WebCare
    Olivia j.mezas
    Dank voor uw reactie ik zie de afhandeling t.z.t. tegemoet.
    Olivia J. Mezas