Opgelost door Samsung Electronics: 50 euro cash back actie

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 46224
Gebruiker
Olivia j.mezas
Datum
4 reacties

Details

De klacht

Ik heb op 13 december 2013 een Samsung Galaxy Tab 3 8.0 Wifi gekocht bij de Dixons filiaal bij V & D in Breda, Ik heb op 16 december 2013 alle benodigde formulieren opgestuurd, namelijk het ingevulde formulier, kopie van de kassabon met daarop de naam van de dealer, het aangekochte model en de aankoopdatum en het uitgeknipte originele IMEI-nr op de verpakking. De documenten dienen voor 15 januari 2014 in het bezit van Samsung te zijn en dat zijn ze ook. Vandaag is het 8 januari 2014 en ik heb nog geen bijschrijving ontvangen van Samsung.

De oplossing

Is dat Samsung haar beloftes nakomt ivm de Samsung actie.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Samsung Electronics hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

4 reacties

  1. Auteur
    Samsung Electronics Benelux
    Datum
    Geachte Olivia J.Mezas,
    Wat vervelend om te horen dat u tot op heden geen cashback heeft mogen ontvangen. Wij kunnen u bevestigen dat wij uw aanvraag is goedgekeurd op 22 december. Samsung streeft ernaar het Voordeel binnen 6 weken af te leveren. Het kan voorkomen dat deze levertijd wordt overschreden. Hopende u voldoende geïnformeerd te hebben.
    Met vriendelijke groeten,
    Jaime
    Samsung Webcare
  2. Auteur
    Olivia j.mezas
    Datum
    Hartelijk dank voor uw snelle reactie. Ik zal de door u genoemde periode van afhandeling in de gaten blijven houden en vertrouw er op dat Samsung haar afspraken nakomt.
    Met vriendelijke groet, Olivia J. Mezas
  3. Auteur
    Samsung Electronics Benelux
    Datum
    Geachte mevrouw Mezas,
    Graag gedaan.
    Vriendelijk verzoeken wij u hier nog wat geduld voor te hebben.
    Zoals u heeft kunnen nalezen, word in onze actievoorwaarden (waar u mee akkoord bent gegaan) gemeld dat wij ernaar streven om het cashbedrag binnen 6 tot 8 weken over te maken, nadat uw gegevens zijn ontvangen en verwerkt. Wij adviseren u om uw bankrekening hiervoor in de gaten te houden.
    Alvast bedankt voor het geduld.
    Wij wensen u heel veel plezier met uw tablet.
    Met vriendelijke groeten,
    Imran
    Samsung WebCare
  4. Auteur
    Olivia j.mezas
    Datum
    Dank voor uw reactie ik zie de afhandeling t.z.t. tegemoet.
    Met vriendelijke groet,
    Olivia J. Mezas

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Olivia j.mezas
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy