Klacht Samsung Electronics Benelux: Cash-back-actie

Leo

Cash-back ten bedrage van € 50 nog niet ontvangen. In mei 2013 via prive PC-actie (PvcF) een Samsung Tab II besteld en ontvangen. Geleverd via MyCom Nederland BV.
Bescheiden ten behoeve van cash-back-actie ingezonden in juni 2013. Tot op heden geen enkele reactie ontvangen. Bedrag van €50 zou binnen vier weken op mijn rekeningnummer worden uitbetaald. Noch een ontvangstbevestiging, noch enig ander bericht namens Samsung ontvangen.

In mei 2013 via mijn werkgever een Samsung Tab II gekocht. Bescheiden ten behoeve van cash-back-actie in juni ingezonden. Beloofd werd dat € 50 binnen vier weken terug zou worden betaald. Tot op heden geen enkele reactie van Samsung ontvangen. Ik verwacht binnen vier weken een schriftelijke reactie met daarin een uiterste datum waarop vorenstaand bedrag zal worden bijgeschreven op mijn bankrekening (bekend bij Samsung). Mijn adresgegevens zijn: mr. L.A.J. Schel, Gaspeldoornstraat 38, 5925 BA Venlo.

Zoek hen op Twitter of Facebook om je klacht met hen te delen.

Geachte Leo,
    Wat vervelend om te horen dat u tot op heden geen cashback heeft mogen ontvangen> Wij hebben u vandaag een e-mail verstuurd, wij verzoeken u vriendelijk hierop te antwoorden zodoende kunnen wij dit per e-mail afhandelen. Hopende u voldoende geïnformeerd te hebben.
    Met vriendelijke groeten,
    Leo
    In reactie op uw e-mailbericht zend ik u de juiste rekeninggegevens: ING 1272086 te name van L.A.J. Schel en/of G.E. van Selow, Venlo. Mocht de overboeking wederom gestorneerd worden, verzoek ik u contact met mij op te nemen.
    Geachte Leo,
    Bedankt voor uw e-mail, wij zullen dit verder in behandeling nemen. Dit kan een enige tijd in beslag nemen. Zodra er meer informatie is, zullen wij op de hoogte stellen. Hopende u voldoende geïnformeerd te hebben.
    Met vriendelijke groeten,
    Leo
    Gaarne ontvang ik informatie betreffende de stand van zaken
    Geachte Leo,
    Het duurt iets langer dan wij hadden voorzien, echter zijn we er nog wel mee bezig. Onze excuses voor het ongemak.Met vriendelijke groet,